Onderstaande de algemene voorwaarden voor de windsurf en kitesurf lessen en verhuur.

Annulering:

De voorwaarden wanner u zelf de les annuleert.

48 uur en langer voor af annuleren:

Wanneer u 48 uur voor het begin van uw les annuleert is het kosteloos. Dit dient te gebeuren via ons email adres: info@soalsurf.nl.
En u heeft dit zwart op wit nodig als bewijs, telefonisch is dit dus niet mogelijk. U krijgt dan het geheel betaalde bedrag terug, indien u nog niet betaald heeft komen er dan verder ook geen kosten achter weg.

24 – 48 uur voor af annuleren: 

Er wordt 20% van uw les geld ingehouden voor administratie en plannings kosten die er door ons gemaakt zijn voor het regelen van instructeurs, vast houden van materiaal en beschikbaarheid.

0-24 uur voor af annuleren:
Nu hebben wij geen tijd meer om een vervangende cursist te zoeken om het groepje vol te maken.
Hierdoor bent u uw geld voor uw les kwijt. De door ons gemaakte kosten blijven in dit geval namelijk het zelfde.
Of u nu wel of niet komt.

Annulering door ons:

Wanneer door ons besloten wordt dat de les niet meer door kan gaan dit kan ten aller tijden gebeuren meestal door een van de volgende oorzaken:

  • Ziekte instructeur
  • Te harde wind
  • Te weinig wind
  • Onweer
  • Hagel of langdurige harde regen
  • Te koud weer
  • Te warm weer

Dan heeft u regt op het inhalen van uw les op een ander moment.
Wanneer dit niet lukt kunt u de door u niet gevolgde les geld terug ontvangen.

Wat als u een pakket heeft gekocht welk deel van uw les geld krijgt u retour:

 

Administratie kosten:
Wanneer er na het aankopen van een pakket besloten wordt te stoppen met lessen, dan worden daar 10% administratie kosten op terug gehouden bij de terug gave van de les geld. Dit zijn de door ons gemaakte kosten zoals ons boekingssysteem dat per boeking 5% inhoud en de overige vergoeding voor het inplannen contacteren van instructeurs lessen en dergelijken. De 10% wordt ingehouden op het totaal aangekochte pakket. Dus als uw voor 89,- euro aan lessen heeft gekocht, en u heeft maar de helft van de uren kunnen doen werkt het als volgt: 
89 / 2 = 44,50 euro terug – 8,9 euro administratie kosten. is totaal terug te ontvangen €35,60. 

 

Wanneer u het tegoed op een cadeau kaart van ons wilt zetten dan vervallen de administratie kosten. Dit kan aan alles uitgegeven worden, kleding, surfspullen etc.. 

Voorbeeld 1 niet aan al uw uur gekomen:

U heeft een pakket van 12 uur groepsles gekocht van 300 euro maar 3 uur groepsles is 89 euro.
Helaas heeft het de week weinig gewaaid of helaas is de instructeur ziek geworden die u les zou geven.
Waardoor u deze week maar 3 uur les heeft kunnen volgen. Dan betaald u slecht voor de prijs wat normaal 3 uur les kost.
In dit geval 89 euro en heeft u regt op €211,- retour. Let wel op de boven genoemde Administratie kosten gaan hier nog wel van af. 

Voorbeeld 2 zelf annulering last minute: 

U besluit om 1 uur voor de les tog niet te deelwillen nemen aan de les, en heeft voor af niet gecommuniceerd met ons dat dit een mogelijkheid was.
Bijvoorbeeld u heeft een vrouw die zwanger is, of u kunt last minute opgeroepen worden door uw werk.
In dit geval kunnen we samen vooraf een annulering kosten op maat maken.

In dit geval is dit niet gebeurd dan vervalt uw les geld, voucher, cadeaubon.
Wij zitten bijna altijd vol, of wanneer u priveles heeft komt uw instructeur speciaal voor uw. Wanneer u besluit op korte termijn 0-24 uur vooraf niet meer te komen.
Missen wij de omzet, en hebben wij nog steeds de gemaakte kosten van instructeur, reiskosten etc.
Daar door dient u gewoon uw les alsnog te betalen of bent u uw les geld kwijt.
Wanneer u akkoord gaat met de algemene voorwaarden voor de lessen en verhuur kunnen wij alsnog uw les geld facturen en dient u dit te betalen binnen 8 dagen.
Wanneer u niet vooraf uw les heeft betaald.

 

Hoe kunt u uw geld terug vragen: 
*Belangrijk dat u bovenstaand goed door leest. 
1. Belangrijk is dat u bewijs van aankoop van uw les naar ons emailt. 

2. Vervolgens of u het geld op een cadeau kaart gestort wilt hebben of overgeboekt per banktransactie. 

3. Aanleveren van juiste bank gegevens naam en Iban rekening nummer. 
*Let op wanneer er verkeerde bank gegevens zijn aangeleverd kunnen wij het geld niet voor uw terug halen. Controleer deze dus goed. 

4. Onze administratie verwerkt 1x per maand credit nota. En alleen wanneer bovenstaande gegevens in goede orde zijn ontvangen. 

Dit alles kunt u emaillen naar: 

Info@soalsurf.nl